Winkelwagen € 0,00

U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

FAQ

  • Algemene vragen

    Heeft u ook een gedrukte catalogus?

    Nee. Als e-commerce bedrijf, hebben we bewust geen gedrukte catalogus. In plaats daarvan richten we er ons volledig op u in onze online winkel benuta.de de beste selectie van aanbiedingen op de duidelijkste en meest handige manier te presenteren. Deze duidelijke focus wordt ook weerspiegeld in onze prijzen: Door af te zien van de kostbare productie en levering van catalogi kunnen we onze productprijzen des te lager houden. Voor aanvullend advies kunt u gerust contact opnemen met onze klantenservice door te bellen naar 0228 - 9696-895 of per E-Mail naar service@benuta.com of het Contactformulier invullen.

    Waarom zijn de prijzen zo goedkoop? ?

    Door onze zeer korte handelsroutes. In plaats van onze goederen te kopen via tussenpersonen, laten we veel van onze producten zelf produceren. Deze worden vervolgens door ons geleverd rechtstreeks bij u thuis zonder verdere omwegen. Omdat zo veel tussenliggende stappen worden geëlimineerd, die vaak verhoging van de prijzen leiden in conventionele winkels, kunnen we vaak ongeëvenaarde lage prijzen voor onze producten bieden.

    Ik heb een artikel gekocht. Wat gebeurt er nu?

    We zijn u dankbaar dat u hebt gekozen om te winkelen bij benuta. Na het voltooien van uw bestelling ontvangt u een orderbevestiging op uw e-mailadres. Als u het bericht niet kunt vinden, check dan of onze e-mail notificatie niet per ongeluk in de spam-map is terechtgekomen. Afhankelijk van de voorwaarden van betaling die u hebt gekozen, moet u nu de betaling regelen. Artikelen die direct beschikbaar zijn, verzenden we meestal onmiddellijk na ontvangst van betaling. Alle andere producten ontvangt u in de opgegeven levertijd. In ieder geval zullen wij u weer op de hoogte brengen zodra uw bestelling is verzonden. U ontvangt ook een tracking link waarmee u de status van uw zending online kunt volgen op elk gewenst moment.

    Waar vind ik uw bankrekening?

    U ontvangt automatisch na bestelling een e-mail met alle benodigde informatie voor uw overschrijving. Mocht u deze e-mail niet ontvangen hebben, neemt u dan contacct op met onze klantenservice via service@benuta.com of met het contactformulier dat u hier kunt vinden.

  • Uw accountinstellingen

    Zijn mijn persoonlijke dat bij benuta beschermd?

    Natuurlijk. Alle persoonlijke gegevens zullen worden behandeld met absolute discretie, niet aan derden worden doorgegeven en worden niet langer bewaard dan nodig is. Onze gegevens worden opgeslagen op beveiligde servers in Duitsland en worden uitsluitend encrypted verzonden tijdens het bestelproces. We maken gebruik van alle beschikbare technische middelen om uw klantgegevens te beveiligen tegen verlies, manipulatie en ongeoorloofd gebruik of toegang. Meer informatie is te vinden in ons privacybeleid.

    Hoe kan ik mijn opgegeven adres veranderen of een nieuw adres toevoegen?

    Zodra u bent ingelogd op uw benuta account kunt u onder "Mijn Account" in het kader van het derde onderdeel "adresboek" uw huidige adres invoeren en het oude veranderen, of een extra adres opgeven.

    Hoe kan ik mijn email-adres bij benuta veranderen?

    Als u ingelogd bent, kunt u in "My Account" kiezen voor "Accountinformatie" of klik hier.

    Ik ben mijn wachtwoord vergeten.

    Geen probleem! Hier kunt u een nieuw wachtwoord laten sturen naar het door u tijdens de registratie in onze winkel opgegeven e-mail adres.

    Hoe kan ik mijn wachtwoord bij benuta.nl veranderen?

    Zodra u bent ingelogd op uw account, kunt u bij het tweede onderdeel "Account informatie" hier uw wachtwoord wijzigen.

    Hoe kan ik mijn account in uw winkel verwijderen?

    Om dit te doen, neem dan contact op met het personeel van onze klantenservice, die u onder het nummer 0228 - 9696-895, per e-mail aan service@benuta.com of via het contactformulier hier kunt bereiken.

    Hoe kan ik me inschrijven / afmelden voor de nieuwsbrief??

    Zodra u bent ingelogd op uw account benuta, kunt u inschrijven of afmelden in de sectie "Nieuwsbriefabonnementen" hier. In geval van problemen kunt u natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice.

  • Het bestelproces

    Ik heb problemen bij het online invullen van mijn bestelling.

    We accepteren uw bestelling ook telefonisch of per e-mail. U kunt contact opnemen met onze klantenservice van maandag tot vrijdag van 10 tot 18 uur door te bellen naar 0228-9696 895, per e-mail naar service@benuta.com of via het contactformulier hier.

    Hoe gebruik ik uw online winkel?

    U kunt onze online shop op twee verschillende manieren gebruiken. Aan de ene kant kunt u een eigen account creëren, waar uw adres, e-mailadres en andere relevante gegevens voor toekomstige bestellingen hier bij benuta worden opgeslagen. De andere optie is om een gastaccount creëren. Deze gegevens worden alleen tijdelijk voor de huidige aankoop worden opgeslagen. Met beide soorten accounts kunt u items in uw winkelwagen op slaan. In de winkelwagen kan de gewenste hoeveelheid van het product vervolgens worden gewijzigd en kan het product ook geheel verwijderd worden. Wanneer u klaar bent met de selectie van goederen, kunt u deze selecteren met behulp van de "checkout" button en het afleveradres en betaalmogelijkheden kiezen om deze aankoop te voltooien.

    Hoe kan ik een coupon inwisselen?

    Op de pagina "Winkelwagen“ vindt u het invoerveld “Couponcode”. Voer hier uw couponcode in en klik op “Couponcode inwisselen”. In het eindoverzicht vindt u een overzicht van uw bestelling te zien, en hier zal uw voucher direct in mindering zijn gebracht op het totaal. Om nu uw bestelling af te ronden, klikt u op "Bestelling verzenden" en klaar bent u.

    Welke beperkingen gelden voor de inwisselen van coupons?

    Vaak onze vouchers zijn tijdelijk geldig. Bekijk voor u bestelt eerst naar de einddatum van de coupon. In het algemeen wordt de einddatum samen met de coupon code vermeld. Houd er ook rekening mee dat er mogelijke voorwaarden zijn voor het inwisselen van de coupon. Zo kan bijvoorbeeld een coupon alleen geldig zijn voor producten van een bepaald merk of bij een minimale bestelling. Bovendien vervallen alle coupons bij retouren en als aan eén van de de bovenstaande voorwaarde niet meer wordt voldaan. In een dergelijk geval moet de volledige en originele prijs voor het behouden van de producten worden betaald. In principe, is het inwisselen van eén coupon mogelijk is - het is niet mogelijk om meerdere coupons combineren met elkaar en ook de daaropvolgende korting wordt uitgesloten.

    Ik wil een grotere hoeveelheid te bestellen. Geeft u een korting op de prijs?

    Stuur dan uw verzoek per e-mail naar service@benuta.com of hier via het formulier van de klantenservice, zodat wij u een offerte kunnen maken op maat voor uw individuele behoeften.

    Kan ik mijn bestellingen later combineren?

    Om technische redenen is het helaas niet mogelijk om meerdere bestellingen achteraf te combineren. Echter, aangezien we alle producten in principe gratis verzenden, kunt u zonder aarzeling meerdere individuele bestellingen doen.

    Hoe werkt de reservering van producten in de winkelwagen?

    Zonder aarzeling kunt u bladeren door onze online winkel en de producten die uw wilt in de winkelwagen plaatsen en daarna weer verder winkelen. Wanneer u klaar bent met uw zoekopdracht en gaat winkelen, kunt u het gewenste aantal items gemakkelijk specificeren, corrigeren of het volledig schrappen. Pas daarna gaat u naar de kassa.

  • Het betalingsproces

    Wat betalingsvoorwaarden zijn er voor mij beschikbaar?

    U hebt de mogelijkheid om gemakkelijk en veilig betalen via aankoop op rekeningnummer, creditcard, PayPal, betaling via overschrijving, onmiddellijke overdracht of "afrekenen door Amazon". Een gedetailleerd overzicht van de verschillende betalingsopties is hier.

    Kan ik onbezorgd van te voren betalen?

    Natuurlijk. Ons bedrijf is al jarenlang even succesvol als betrouwbaar. Daarnaast garanderen wij door het Trusted Shops certificaat optimale veiligheid voor onze klanten. Voor meer informatie over de bescherming van de koper door Trusted Shops en de hoge normen die nodig zijn om dit certificaat te mogen voeren, neem dan contact op met trustedshops.de. trustedshops.nl.

    Welk betalingskenmerk geef ik aan bij mijn overschrijving?

    Geef als betalingskenmerkmerk het bestelnummer, dat kan worden gevonden op de bevestiging van uw bestelling. Alle betalingsinformatie wordt verstrekt in de orderbevestiging na het afronden van uw bestelling.Hier.

    Ontvang ik een factuur met btw?

    Ja. Alle artikelen worden geleverd met een factuur, dat is inbegrepen bij de levering.

    Is het mogelijk om de rekening achteraf te wijzigen?

    Latere factuurwijzigingen zijn niet mogelijk om juridische redenen. De enige uitzondering is wanneer er een fout in de factuur staat. In dat geval kunt u contact opnemen met onze klantenservice door te bellen naar het nummer +49 228 9696 894, per e-mail naar service@benuta.com of contact op te nemen via ons contactformulier hier.

  • Verzending & Levering

    Hoe verstuurt benuta de producten?

    We verzenden al onze bestellingen zonder verzendkosten. Als het om bijzonder grote producten gaat, zullen wij u deze ook gratis te leveren, natuurlijk, per transporteur. Hier.

    Hoe worden de producten verpakt voor verzending?

    De door u bestelde producten worden zorgvuldig verpakt in recyclebaar materiaal geselecteerd door onze verpakkingsexperts. Wij staan garant voor aangenaam en makkelijk winkelen. De verpakking die we gebruiken kunt u daarom comfortabel en milieuvriendelijk afvoeren. benuta hecht er een bijzonder belang aan dat alle bestellingen veilig en onbeschadigd aankomen.

    Levert u aan adressen buiten Nederlands?

    Wij vragen om uw begrip, dat in onze Online Shop benuta.nl, alleen orders met een afleveradres binnen Nederlands worden aanvaard. Maak gebruik van de speciaal gebouwde benuta online winkels voor leveringen naar andere landen Hier.

    Ik heb een aantal producten gekocht. Is het mogelijk om het samen te sturen?

    Of de producten samen worden verzonden of apart aan u geleverd worden, is altijd afhankelijk van het individuele geval. Onafhankelijk van het aantal afzonderlijke leveringen, sturen wij u uw bestelling, zonder verzendkosten voor u.

    Wat is de levertijd van mijn bestelling?

    De levertijd van een artikel kunt u volgen op de respectievelijke productpagina in onze online shop. Vanaf het moment van verzending, zal de levering van de bestelling 2-4 werkdagen duren.

    Is het mogelijk om producten direct te verzenden, als ik u een betalingsbewijs laat zien?

    Wij vragen om uw begrip dat wij uw bestelling pas kunnen verzenden nadat de betaling is ontvangen en geregistreerd in ons systeem. Dit duurt gewoonlijk niet meer dan 1-2 dagen. Bij betalingen met een creditcard, op rekening, betalingen via Amazon of via PayPal vindt de verzending plaats zonder enige vertraging.

    Is mijn verzending verzekerd tijdens transport?

    Wij verzekeren al onze zendingen volledig onafhankelijk van de waarde van de levering. Natuurlijk is deze dienst volledig gratis voor u.

    Hoe kan ik mijn levering volgen?

    Natuurlijk. Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een verzendbevestiging met het pakket nummer en de link met een trackingcode. Zo is het gemakkelijk om de status van uw bestelling op elk moment controleren.

  • Retourbeleid

    Heb ik annuleringsrechten?

    Natuurlijk. Als een product niet aan uw verwachtingen voldoet, kunt u van uw herroepingsrecht gebruikmaken. Met het oog op een maximale tevredenheid van onze klanten, gaan wij zelfs verder dan de wettelijke eisen met een retourperiode van 30 dagen. Verdere informatie vindt u in onze Algemene voorwaarden.

    Ik wil een beroep doen op mijn herroepingsrecht. Wat moet ik doen?

    Gebruik deze Link, om uw retourzending online aan te melden. Alles wat u nodig hebt om in te loggen is uw klantnummer en het nummer van de levering of uw rekeningnummer van uw bestelling. De verzenddocumenten kunt u na de aanmelding printen. Wanneer u geen afdrukmogelijkheden hebt kunt u contact opnemen met de klantenservice via service@benuta.com zodat u de documenten per post toegestuurd krijgt. Zodra de goederen door ons worden ontvangen, zal de aankoopprijs worden terugbetaald binnen enkele dagen.

    De bestelde producten bevallen niet. Kunt u mij daarvoor in de plaats iets

    Helaas is het momenteel om technische redenen niet mogelijk, om twee verschillende producten in één bewerking uit te wisselen tegen elkaar. Heeft u een artikel besteld dat u niet bevalt en in plaats daarvan wilt u een ander artikel, bestel het dan direct in onze online winkel. De is de snelste manier om de gewenste items te krijgen. De terugkeer van het andere artikel moet apart gebeuren .

    Heb ik een garantie op mijn aankopen?

    Met de wettelijke garantie van 24 maanden heeft u garantie op een product zonder fouten en tekortkomingen. Als het met uw product inderdaad tot een defecten komt, neem dan contact op met onze klantenservice. We streven er altijd naar snel en naar tevredenheid het probleem op te lossen.

    Het verkeerde product is geleverd.

    Een dergelijk toezicht is helaas nooit volledig uit te sluiten, maar gebeurt gelukkig slechts zeer zelden. Als u het door u bestelde product niet heeft ontvangen, neem dan onmiddellijk contact op met onze klantenservice op telefoonnummer 0228 9696 895, per e-mail via service@benuta.com of met ons contactformulier zodat we de fout onmiddellijk kunnen herstellen. Een nog snellere verwerking van de verwisselen is mogelijk voor ons, als u ons ook een foto van de per e-mail geleverde artikel stuurt. Pick-up en re-shipping zijn uiteraard gratis voor u in het geval van een fout.

    Het geleverde product is defect.

    Helaas kunnen productiefouten nooit volledig worden uitgesloten door onze de kwaliteitsborging. Als u een defect hebt gevonden bij het geleverde product, neem dan contact op met onze klantenservice, te bereiken op telefoonnummer 0228 9696 895, per e-mail naar service@benuta.com of via ons contactformulier en laat ons het defect weten. We kunnen uw claim sneller verwerken als u ons ook een foto van het defecte artikel per e-mail stuurt. Indien het defect niet alleen kan worden beoordeeld op basis van deze informatie, zullen we het artikel bij u ophalen en naar de fabrikant sturen om te testen. Als een productie fout wordt gedetecteerd, krijgt u natuurlijk onmiddellijk kostenloos een nieuw product ter vervanging toegestuurd. Wij vragen om uw begrip, dat bij een klacht na de opzegtermijn een terugbetaling van de aankoopprijs wordt uitgesloten.

    Wanneer en hoe krijg ik mijn geld terug bij een retourzending?

    Zodra uw retourzending door ons is ontvangen en het item is gecontroleerd, zullen we het overeenkomstige bedrag binnen een paar dagen terugbetalen. Het betreffende bedrag wordt op het door u aangegeven rekeningnummer teruggestort – wees er echter op voorbereid dat retouren via creditcard langer duren dan bij een bankoverschrijving. Helaas kunnen wij niets veranderen aan de snelheid van overschrijvingen, deze zijn door de diverse banken vastgelegd. Verder informatie hierover vindt u in onze Algemene voorwaarden

    Wat gebeurt er met een ingewisselde voucher bij het retourneren van een artikel?

    Een voucher code kan niet worden terugbetaald of in waarde betaald bij retournering van een product. Dit betekent dat u bij het bestellen van een totale waarde van 100 euro en een korting van 10 EUR alleen die 90 euro die u daadwerkelijk betaald vergoed krijgt.

    De verpakking is bij de verzending beschadigd. Kan ik de bestelling toch aannemen?

    U moet in de externe schade aan het verpakkingsmateriaal dit laten bevestigen door de vervoerder zodat in ieder geval de garantie in geval van schade aan de goederen gegarandeerd is. Als u de vervoerder dit niet wil bevestigen, dan kunt u weigeren om de levering te aanvaarden, en neem dan contact op met ons op via het telefoonnummer 0228 - 9696 895, per e-mail naar service@benuta.com of via onze contactpagina onmiddellijk nadat u de levering geweigerd hebt zodat we de zaak voor u kunnen oplossen.

  • Vragen over het assortiment

    Komt de kleur in van het tapijt overeen met de kleur in de webwinkel?

    We werken er hard aan om met hoogwaardige productfoto’s die alle details tonen de producten duidelijk zichtbaar te maken of te beschrijven. Alle modellen tapijten en interieurbeelden komen dus overeen met het best mogelijke resultaat. De kleuren van de foto's kunnen variëren, afhankelijk van factoren die niet door ons kunnen worden beïnvloed zoals bijvoorbeeld uw monitor Algemene voorwaarden.

    Uit welke materialen bestaan de tapijten?

    Tapijten zijn meestal gemaakt van synthetische vezels of natuurlijke vezels. Wat uw voorkeur heeft hangt af van uw eigen smaak en het doel. Voor meer informatie over de gebruikte materialen en hun eigenschappen neem eens een kijkje in ons materiaallijst .

    Het gewenste product is niet langer beschikbaar. Wanneer zal het beschikbaar zijn?

    Als uw gekozen product is uitverkocht, hebt u op de productpagina de mogelijkheid via e-mail te worden gewaarschuwd zodra het product beschikbaar is. Voor verdere vragen of in het geval dat u een op maat gemaakte bestelling overweegt, kunt u contact opnemen met onze klantenservice,te bereiken via het telefoonnummer 0228 9696 895, per e-mail service@benuta.com of via ons contactformulier, graag. .

  • Contact met benuta

    Hoe zijn wij te bereiken?

    De medewerkers van onze klantenservice zijn van maandag tot vrijdag van 10 tot 18 uur te bereiken op 0228 - 9696-895. Als u probeert om ons te bereiken buiten de kantooruren of mochten alle medewerkers in gesprek zijn, kunt u ons uw naam, klantnummer en telefoonnummer doorgeven. Wij bellen u terug. U kunt ook contact met ons opnemen via e-mail service@benuta.com of via ons contactformulier . Schriftelijke vragen worden meestal beantwoord binnen één werkdag.

    Hoe kan ik benuta informeren over problemen op de website?

    Wij zijn altijd dankbaar als u ons waarschuwt voor een probleem of kans voor verbetering ziet! Neem contact op met onze klantenservice voor dit doel! Neem daarvoor contact op met onze klantenservice. U kunt ons telefonisch bereiken op 0228 - 9696-895, per e-mail via service@benuta.com of met ons contactformulier.